Pipedrive support

Je Nederlandstalige hulplijn voor Pipedrive.

Sneller en in je eigen taal antwoord op je vragen.

Support via Pipedrive gaat via een Engelstalige chatbot. En doorverbonden worden met een persoon van vlees en bloed is niet altijd makkelijk. Ben je dan eindelijk aan de beurt? Dan is je probleem uitleggen in het Engels toch nét even wat ingewikkelder dan in het Nederlands. Dat kan anders, via ons.

 👆Dan krijg je direct toegang tot onze Nederlandstalige support 👆

Sneller antwoord op je vraag.

Niet lang wachten tot je iemand spreekt. Nee, gauw iemand aan de lijn.

In het Nederlands.

Je vraag uitleggen in het Nederlands is toch nét even wat makkelijker.

Met iemand van vlees en bloed.

Vergeet de chatbot van Pipedrive. Bij ons word je direct geholpen door een echt persoon.

Pipedrive support via ons. Zo werkt dat:

Van makkelijke tot moeilijke vragen. Je krijgt altijd een goed antwoord.

Klanten geven ons 4,9 sterren

“Upsmart is heel betrokken bij het succes van hun klanten. Ze houden goed in de gaten of je Pipedrive wel optimaal gebruikt.”

“De aanpak door Upsmart is heel erg snel. We zijn fantastisch geholpen. Daar mogen andere bedrijven nog wel een voorbeeld aan nemen.”

“Upsmart heeft goed geluisterd, meegedacht en ons begeleid.”

“Upsmart bespaart mij met Pipedrive enorm veel tijd in de voorbereidingen van gesprekken. Ik heb niets dan lof voor beiden.”