Pipedrive support
Je Nederlandstalige hulplijn voor Pipedrive.
Sneller en in je eigen taal antwoord op je vragen.
Support via Pipedrive gaat via een Engelstalige chatbot. En doorverbonden worden met een persoon van vlees en bloed is niet altijd makkelijk. Ben je dan eindelijk aan de beurt? Dan is je probleem uitleggen in het Engels toch nét even wat ingewikkelder dan in het Nederlands. Dat kan anders, via ons.
👆Dan krijg je direct toegang tot onze Nederlandstalige support 👆

Sneller antwoord op je vraag.
Niet lang wachten tot je iemand spreekt. Nee, gauw iemand aan de lijn.
In het Nederlands.
Je vraag uitleggen in het Nederlands is toch nét even wat makkelijker.
Met iemand van vlees en bloed.
Vergeet de chatbot van Pipedrive. Bij ons word je direct geholpen door een echt persoon.
Pipedrive support via ons. Zo werkt dat:
Van makkelijke tot moeilijke vragen. Je krijgt altijd een goed antwoord.
Hoe je zonder ons support krijgt


Hoe je Pipedrive support via ons ervaart
- In het Nederlands, dus praat makkelijk
- Via mail, telefoon of een online meeting, wat je maar wilt
- Met iemand die in je account kijkt als dat nodig is en dus ziet wat je bedoelt
Wat we kosteloos voor je doen
We beantwoorden je vragen over hoe je zelf Pipedrive functies kunt instellen en gebruiken. Denk aan:
- Hoe stel ik mijn e-mailhandtekening in?
- Hoe voeg ik extra labels toe aan organisaties?
- Hoe meet ik de conversie van gewonnen deals?
Wat we voor je doen met een support-strippenkaart
In plaats van dat je zelf aan de slag gaat, duiken wij je Pipedrive account in en regelen het voor je. Denk aan:
- We bouwen automatische e-mailflows voor je
- We bouwen een dashboard voor je
- We importeren een leadlijst voor je
Wat dat je oplevert
- Tijd: problemen waar je tegenaan loopt los je sneller op
- Energie: je voelt minder frustratie, want Pipedrive werkt zoals het moet
- Geld: je verliest minder tijd en hebt meer energie over, dus je focust waar het écht om draait

Meteen aan de slag?
Maak hier je gratis proefaccount aan.
"*" geeft vereiste velden aan
Hetzelfde wat je betaalt bij Pipedrive, plús:
Klanten geven ons 4,9 sterren

“Upsmart is heel betrokken bij het succes van hun klanten. Ze houden goed in de gaten of je Pipedrive wel optimaal gebruikt.”
“De aanpak door Upsmart is heel erg snel. We zijn fantastisch geholpen. Daar mogen andere bedrijven nog wel een voorbeeld aan nemen.”
Lars van Gaalen | Head of Sales Royal de Boer

“Upsmart heeft goed geluisterd, meegedacht en ons begeleid.”
“Upsmart bespaart mij met Pipedrive enorm veel tijd in de voorbereidingen van gesprekken. Ik heb niets dan lof voor beiden.”
Paul McCabe | Sales Director Optimum Group
